lördag 13 augusti 2011

Hundtröjor

Var en runda på Stoff & Stil och hittade riktigt mycket fina tyger. Bla blev det detta härliga hundtyget, tycker dock att brunt kan bli lite mörkt och trist, men när jag fick satt dit en färgad mudd i halsen och sömarna i respektive färg så blev jag riktigt nöjd. Dottern fick även ett par rosa velourbyxor som piggade upp det hela. Sonen får ett par bruna velourbyxor när jag bytt till mörk tråd i symaskinen, vilket kan ta ett tag....



Sonens katt behövde en hundfilt för han frös.....

3 kommentarer:

  1. Hej Camilla, vilket gulligt tyg. Jag tycker inte att brunt behöver vara murrigt. Nu när det går mot höst så är brunt fint. Jag hoppas du har det bra och att du trivs på jobbet. Nu när ni börjar komma i fas så ska vi in i processen :) Ha det bra vännen, kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Tack för din komentar hos mig, kul att hitta till dig med!

    Härligt tyg du hittat, jag tycker det passar bra med brunt nu när hösten tränger sig på..

    SvaraRadera
  3. Hundtyget var jättefint, tror inte att jag har sett det tidigare. Plaggen blev också jättefina när du satte till en pigg färg i halsen!

    SvaraRadera