tisdag 30 november 2010

Kjol

Äntligen är kjolen till mig själv färdig. Detta härliga manchestertyg köpte jag när jag var med två kolleger på stoff och stil. Jag har även köpt en pressarfot för doltblixtlås, men när jag sydde i mitt blixtlås i kjolen så tyckte jag inte att det blev bra trots att jag sydde om det flera gånger. När jag var tillräckligt irriterad och hade satt mig i soffan för att titta på TV kom jag på att jag hade köpt ett vanligt blixtlås och inte ett dolt, hur korkad får man vara? Men trots allt så är det skönt när man kommer på varför det inte blir bra trots att man har de rätta tillbehören. Får se om jag stör mig så mycket på det att jag åker och köper ett nytt blixtlås.....

3 kommentarer:

  1. Så snygg kjolen blev, fint med den rosa kanten. Har du funderat ut om du kan leverera dregglisar på julfesten? Vad ska jag skicka med för pengar? Kram så länge, Gertrud

    SvaraRadera
  2. Superfin kjol, den blir du snygg i! Trist när man gör misstag men det brukar gå bättre nästa gång!:)

    SvaraRadera
  3. vilken fin kjol... den blir ju perfekt att pigga upp vintermörkret med!

    SvaraRadera